راهنمای اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار
نوشته شده توسط : ییقغفب

 

در دنیای تجارت که به سرعت در حال تغییر است، زمان پول است. خرید اینورتر آیمستر معامله زمان با رشد آسان نیست: برای موفقیت باید فناوری های مناسب را انتخاب کنید. پیشرو، اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار است. این عملی است که از فناوری برای انجام خودکار یک سری وظایف و تعهدات استفاده می کند. با برون سپاری عملکردهای اصلی سازمان خود به نرم افزار مستقل، می توانید به سازمان خود در صرفه جویی در زمان، افزایش کارایی، کاهش خطاها و بهبود نتایج کمک کنید.
اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار چیست؟

در مورد تمام مراحل مربوط به رویه های رایج مانند پرداخت فاکتور، تهیه گزارش هزینه یا درخواست یک سری روزهای مرخصی از مافوق خود فکر کنید. انجام این عملیات به صورت دستی و گام به گام می تواند ساعت ها طول بکشد. از جمله پیگیری‌ها، بسیاری از آنها ممکن است روزها یا هفته‌ها طول بکشد.

اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار (BPA) از فناوری برای خودکارسازی کارهای دستی استفاده می کند و سرعت آنها را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

چگونه؟ سیستم‌های خودکار می‌توانند فرم‌ها را پر کنند، ایمیل بفرستند، بین افراد هماهنگ کنند، داده‌ها را اعتبارسنجی کنند و موارد دیگر. همه در پس زمینه، بدون دخالت انسان.

با PDB، هر کار به یک نسخه خودکار از یک ایست بازرسی در یک مسیر پیاده روی تبدیل می شود. مسیر به خودی خود یک فرآیند مهم است - برای مثال، یک مشتری یک حساب باز می کند. سیستم‌ها وظایف را در جهت درست هدایت می‌کنند، کارهایی را که هنوز انجام نشده‌اند را دنبال می‌کنند، و یک تیم جستجو را برای هر چیزی که به تاخیر افتاده است اعزام می‌کنند. برخی از بهترین ایده های اتوماسیون کسب و کار عبارتند از

تأیید مسیر یا امضای ضبط

رفتارهای برنامه های مختلف را با استفاده از API ها هماهنگ کنید
به طور خودکار کارهای ناتمام را بررسی کنید
وارد کردن معمول داده ها
صفحات گسترده یا پایگاه داده قدرتمند
گردش کار پیچیده، مانند افتتاح حساب های بانکی جدید
گزارش نویسی
درخواست های مشتریان و کارمندان را ارسال و پیگیری کنید
هنگامی که فرآیندها وظایف خاصی را انجام می دهند به مشتریان اطلاع دهید
با کاغذبازی برخورد کنید

اسناد مهم را در مکانی امن بایگانی کنید

اتوماسیون فرآیند می تواند شامل افراد، اسناد، برنامه ها، ابزارهای فناوری و موارد دیگر باشد. می توانید گردش کار خودکار یا نیمه خودکار ایجاد کنید: سیستم ها وظایف را انجام می دهند در حالی که اعضای تیم مراقب بقیه هستند. کار دستی تعبیه شده در یک فرآیند خودکار ممکن است شامل تایید، تجزیه و تحلیل، تصمیم گیری، یا بررسی موارد دور از دسترس باشد.
مزایای خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار چیست؟

اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار (BPA) مزایای بسیاری را برای سازمان شما ارائه می دهد. جای تعجب نیست که امروزه دو سوم مشاغل به شدت به اتوماسیون متکی هستند. در اینجا پنج دلیل برای خودکار کردن وظایف شما وجود دارد:
بهره وری بهبود یافته است

کارایی یکی از مزایای اصلی خودکارسازی فرآیندهای تجاری است. مک کینزی آن را به عنوان یکی از شگفت انگیزترین مزایای اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار معرفی می کند. از شگفت انگیزترین مزایای PDB. صنایعی که از استراتژی APB استفاده می کنند از افزایش بازدهی 20 تا 35 درصدی بهره مند می شوند در حالی که زمان پردازش را بیش از نصف کاهش می دهند.
دقت

کارهای دستی مستعد خطاهایی مانند اشتباهات تایپی و خطاهای ورودی هستند. تنها 290 ثانیه از ماموریت خود، یک اشتباه تایپی به ماموریت Mariner 1 به زهره پایان داد. خط تیره گم شده برای ناسا 80 میلیون دلار هزینه داشت. PDB فقط یک ترفند برای اصلاح فرآیندهایی است که مستعد خطای انسانی هستند.

 




:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: